Seite 1 von 1
Blank TV screen displayed
Verfasst: Di 20. Mär 2018, 17:12
von MikeBrown1
After watching material via the YouTube , exiting and then returning to watch normal DVB the TV screen is blank with no sound. Channels can be switched but still no image other than channel identification. Switching the TV on/off remedied matters.
Fault has exhibited itself before that time with exiting Amazon app.
A log has been forwarded to Loewe
Verfasst: Di 20. Mär 2018, 17:30
von Spielzimmer
Das LOG alleine nützt nichts, weil keiner weiß was er damit anfangen soll. Es bedarf einer Fehlermeldung und der LOG-Nr., mit Zeitpunkt der Fehlererscheinung.
Verfasst: Di 20. Mär 2018, 19:10
von MikeBrown1
Yes that's what I have done via Loewe UK

Verfasst: Di 20. Mär 2018, 19:35
von j.j.
Can confirm this issue, occuring with my Connect 55 SL420.
Verfasst: Fr 7. Sep 2018, 13:04
von MikeBrown1
Is reported a similar(??) issue in March when my TV screen went blank after watching Amazon app and then returning to watch normal DVB TV. A log was sent at the time
Verfasst: Fr 7. Sep 2018, 13:17
von Pretch
Das wird was anderes sein. Hast du einen Link zu deiner alten Meldung, dann kann ich mal schauen.
Verfasst: Sa 8. Sep 2018, 11:06
von MikeBrown1
Pretch hat geschrieben:Das wird was anderes sein. Hast du einen Link zu deiner alten Meldung, dann kann ich mal schauen.
viewtopic.php?f=74&t=8920
Log:40371
I should add that the fault has not since been replicated and I was told by Loewe UK at the time that it was being addressed by further software updates
Verfasst: Sa 8. Sep 2018, 11:50
von Pretch
Hab das mal aus dem anderen Thread hier rüber geschoben. Fehlerbild und Auslöser unterscheiden sich, wird also was anderes sein.
Leider kann ich mit dem alten Log hier ohne weitere Angaben nichts anfangen.
Bitte erstell doch nochmal ein neues wenn der Fehler erneut auftritt und poste hier Nummer sowie Datum und Zeitpunkt des Fehlers. Danke